Tuesday, April 20, 2010

gulai ayam+itik madu+kuihtalamsuji

hmmmmm.....
aku tidak pernah cakap 'saya ni perfect..bajet bagus' sampai 'korang kene ikut apa yang aku cakap!'

kalau tak suka....
cakap!
atau

buat macam ada seorang mamat yg dulunya aku baik gila, tapi sekarang...
dia buat macam tak kenal aku langsung...tu buat...(aku mengaku aku bersalah ngan dia!)

tak suka...cakap la kat depan-depan,
pernah pulak aku cakap kat korang...'awak tidak ada hak untuk cakap macam tu kat saya'...
bila siap kali korang kutuk-kutuk aku...

ada berani???:
'sila cakap depan-depan'

kalau takut:
'cakap dalam kelambu sudah'

p/s: betul cakap mak ngan abah bila aku umur tujuh tahun dlu...tak semua bunga yang cantik itu wangi...tak semua gula-gula itu manis...tak semua org boleh dipercayai...luar nampak macam pari-pari syurga-cakap seolah-olah tidak ada apa yang berlaku, dalam...macam......(sukar nak digambarkan)...

p/s: 'buzz' aku dlu cakap.....******...skang aiihhh...macam lain jer waktu dia buzz aku dlu kat ym arituh....'baik-baik belaka'+'bahagia'

p/s: 'never say never'....

1 comment:

  1. i likes..
    sape org tu..
    scandal..hhu
    penguin percik komen..
    i dah tak de blog

    ReplyDelete