Monday, September 20, 2010

comel la???

boleh lak Ira kata: 'Comel kan pak cik tuh'

dusshhh!: terus aku toleh, tak sampai dalam beberapa minit dari tempat aku duduk kelihatan seorang abang library yang nak masuk office dia kat tingkat 2.

lepas tu leh lak, Ira ketawa-ketawa...'kalau dah comel tu, comel la, takyah la ketawa2'-terdetik dalam hati.

bila abang tu lalu tepi kita orang, boleh plak Ira tuh ketawa-ketawa lagi, lantas bila dia dah jauh aku terus cakap-'weyh lain kali kalau comel jangan terus cakap-tengok aku da terus toleh, apa agaknya perasaan abang tu kita tengok dia, mesti dia segan...'

padahal, abang tu mesti cakap dalam hati: 'mentang2 aku comel, korang suka2 gelak2 and pandang2 aku kan..ingat aku tak tau la...'...huaaaa!!!!!!

p/s: saja nak menulis pagi2 ni... bosan sambil menyiapkan assignment!

1 comment: