Thursday, September 16, 2010

confession no 1


salam...

ini bukan pasal album penyanyi Indon Afghan, yang bertajuk 'Confession No 1' tuh.

nak buat pengakuan:

1.aku memang malas.

2.memandangkan aku ni malas, assignment aku suka biarkan tertunggak and lambat untuk disiapkan.

3.suka tengok tv bila dok umah so assignment itu adalah satu 'harapan yang tinggal harapan' sajer

4.time2 cuti especially aku akan melaram (apa lagi yang sesuai...melawa, bergaya sakan, jadi jangok...dll) untuk menunggu orang datang dan pergi beraya rumah orang

5. amat risau dengan segala penyiapan assignment yang sudah hampir dengan due date serta pembentangan yang tidak capai kata putus bagaimana akan dilakukan!

sekian. Confession No 1.

p/s: kejap lagi nak pergi berjimba sambil beraya lagi..tak berkesudahan assignment ak!

p/s: gamba di atas melambangkan aku dan kawan2 yang merasai apa aku dan kawan2 aku rasa akan keriangan hari raya dan bercuti di rumah ngan keluarga tercinta... sampai melompat2...

p/s:gamba sekadar hiasan...no infrigement of copyright..heheh!

No comments:

Post a Comment