Friday, February 6, 2009

JOK-journey to kajang!


hey....
hari tu, lepas Client Counselling Clinic...bdak2 jualan amal, pergi ke kajang..membeli pelbagai barang untuk mengadakan jualan amal program amal batch. mereka adalah, ejan, linda, nas, w.nurfarha dan seorang lagi dan saya tak berapa nak ingat.

mereka harus diberi pujian yang sangat tinggi kerana dalam keadaan fakulti yang sangat agak kucar kacir, kerja2 tutorial yang menimbun, dan komitmen2 lain yang harus diberikan, mereka tetap sudi meluangkan masa untuk jualan amal. sungguh murni niat mereka sehinggakan sampai tak sempat mandi, terus ke EGM Perundang( mesuarat agung luarbiasa persatuan mahasiswa undang-undang) malam tu jugak. sehinggakan modal juga dikeluarkan sendiri, demi semata-mata untuk menjayakan progran itu.

perkara ini bukan baru kerana sebelum ini, dayat, ain, athirah, beddy, dan beberapa orang yang saya terlupa siapa, pun mengambil inisiatif yang sama, mengeluarkan modal sendiri, membuka kaunter jualan pada hari program "dialog bersama pemimpin" walaupun jualan pada hari tersebut tidak mendapat persetujuan secara rasmi...dari dekan tapi dekan membenarkannya(sesiapa yang membaca, Correct me if i am wrong regarding to this fact.)keberanian dan kecekalan mereka untuk berniaga hari itu merealisasikan sesuatu yang sangat bernilai dan mengubah persepsi orang untuk membantu rakyat Gaza, Palestin!

tak dilupa kepada pelajar2 lain seperti hassan hari tu gantung banner dengan jr dengan beberapa orang lain, n paling dahsyat sekali cik ara rambut ketak tu yea...sanggup nak buat kek berkotak2 tanpa mengenal penat dan lelah..walaupun esok ada tutorial, kelas, aktiviti kolej, dsb.

thanx kepada you all...n you guys memang best!!!!!!

i tak tahu nak terima kasih macam mana n biar Allah sahaja membalas jasa YOU ALL!!!

tq.

p/s: lepas ni nak cari cerita pasal cik Carol, yang bersuara lantang dan berani!, i suka cara dia bersuara. voice projection yang sangat bagus..bagi saya untuk jadi lawyer...hehe..ini pendapat saya.

No comments:

Post a Comment