Sunday, July 19, 2009

masalah aku ke kereta ni???

"kalau ko bawak kereta( after this shall be mentioned as "keta") macam ni, alamatnya tak lulus la ko dengan jpj, terus fail"....
kata assessor qti keta aku....
apehal plak...keta tu la punya pasal.
aku bawak keta yang aku praktis tiap-tiap minggu tu, ok jerw. bila aku bawak keta dia jerw bermasalah. klac kena lepas bebanyak, minyak kena tekan kuat2 sikit, baru gerak laju.
(p/s: kata nak suruh bawak berhati-hati, gagasan institut memandu tu jugak=nak lahirkan pemandu berhemat, so aku bawak takde la perlahan sangat pon)
ntah la, mentang-mentang la ko expert bawak keta, sampai jadi penguji aku, suka-suki ko jer nak tengking2 aku. aku ni dah la baru belajar nak bawak keta.macam la aku ni dah bertahun-tahun bawak keta n baru nak amik lesen. siowt ar.
"awak kena belajar lagi, tambah jam.."
pastu..dia tanda kat form qti tu "layak menduduki ujian"...
eh kata suruh aku tambah jam belajar lagi?. "terima kasih erk". ntah la. tengok la ujian ngan JPJ ni nanti.

1 comment: